Iallafall en början..

För att ingen jag inte vill ska veta vem jag är, så är jag anonym.
Jag kommer att blogga för att jag själv vill, och inte leva efter andras förväntningar om vad jag ska blogga om, och hur ofta jag ska blogga.

Denna blogg kommer jag skriva utifrån mitt liv. (Oj, vad konstigt..)
Nej, kanske inte. Men jag kommer skriva ut mina känslor, det jag är med om, mina drömmar, och det jag varit med om. Som sagt bara för min egen skull, så jag ska kunna skriva av mig dom gånger jag drunknar av tankar och oro o.s.v, men självklart vill jag att folk ska läsa bloggen, som har det ungefär som mig, så att dom inte tror att dom är ensam. En del säger att mina problem är små, en del säger att dom är stora. Jag bryr mig inte om dessa åsikter, så länge dom är jobbiga för mig är dom iallafall viktiga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0