Alla har vi drömmar..

Jag har insett att jag har väldigt många drömmar jag vill uppfylla. Fast jag har några som är viktigare än andra. Har du någon dröm som du verkligen vill uppfylla? De mesta handlar säkert om självförtroende, att kämpa och att inge ge upp så lätt. Inte så lätt då alla tre inte är funkar så bra för mig.

Jag vill ha ett liv som jag kan vara lycklig i då jag lever, jag vill resa, jag vill jobba som sjuksköterska, polis eller varför inte ambulanssjukvårdare eller advokat? Jag vill ha ett eget företag, som har med musik att göra. 
Allt detta kan säkert vara möjligt att uppfylla. Även några saker, lite svårare. Men jag har chans, redan nu, att påverka hur det blir. Det är nu jag bygger upp min framtid. 
Ljus finns överallt, det är bara vi som inte alltid ser det.


   
               "Om du kämpar riktigt hårt, kan det du strävar efter
                vara riktigt nära tillslut.
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0